marți, 16 august 2011

Rezultate:

Am afisat clasamentele TransAlpin Bike Marathon - Ranca 2011 actualizat cu baietii din grupul "Stana" :)

Nu pot sa spun decat bravo concurentilor, ati fost magnifici, ati luptat cu traseul dificil dar si cu vremea, si ati fost frumosi ca de obicei. Sper ca v-ati simtit bine chiar daca am avut unele ezitari, am mai facut si greseli, dar vreau sa va spun ca totul a fost facut din suflet. Am pregatit 7 luni acest maraton, au fost 7 luni grele cu nopti nedormite, cu emotii si griji. Ultima saptamana a fost atat de grea, nu cred ca am dormit mai mult de 4 ore pe noapte, iar zilele au fost atat de pline(stabilirea traseului final, stabilirea traseului de  rezerva - fara creasta- in caz de vrea rea..... din pacate furtuna a venit tarziu, varianta pleca de la km 12 , marcarea (re-marcarea traseului, parca eram Mesterul Manole, ce marcam ziua, noaptea disparea), sedintele cu salvamont , pregatirea arbitrilor de traseu, pregatirea punctelor de alimentare.
Ziua de duminica a fost maxima, la ora 8 trebuia sa am doua masini in Ranca pentru punctele de alimentare. O masina nu mai vine iar soferul celei de a doua (Navara PA2) nu plecase inca din Targu Jiu. La 9.30 ajunge in Ranca, dar in cabina nu intrau decat o parte din alimentele si 4 butoaie de apa din 9... varsam apa, restul alimentelor le punem in masina lui taicameu si pleaca. Au ajuns la pestera la ora 10.20. Ma anunta prin telefon ca apa din Baia de Fier nu este potabila, am crezut ca se prabuseste totul. Ora 11.05 se da startul, sun ... inca nu avem apa... gata sa terminat totul, stiam ca baietii ajung in max 25 la pestera si pana la PA1 inca 20 min. Am vorbit cu Carlos, pe traseu sunt mai multe izvoare asa ca au plecat spre unul apropiat de PA1. Au umplut butoaiele si taicameu a ajuns cu 5 min inaintea primului concurent. Uff am reusit.
Am primit intre timp cateva telefoane de la concurenti care au ratat stanga dupa copacul cazut si un concurent care se lovise usor aproape de stana.
Incepuse sa intre in normal.
Dar...se aude un sunet ciudat si inca unul. Il sun pe Sabin. Imi spune ca pentru moment e bine. Dupa scurt timp incepe vijelia si in scurt timp vad un fulger ce a lovit exact pe traseul din golul alpin dupa traversarea Transalpinei. Il sun pe Sabin si ii spun ca opresc competitia. Nu mai trece nimeni de PA2 iar eu o sa merg pe creasta sa-i opresc pe baieti. Au fost cele mai lungi minute din viata mea, am luat cu mine doi politisti de la rutiera si am demarat spre Papusa. Furtuna era deosebit de puternica, fulgerele loveau constant portiunea de traseu si curgeau la vale ca scanteile unui aparat de sudura. Drumul era blocat. Atunci am lasat masina pe sosea la aprox 1 km de traseu  si am fugit toti trei. Am ajuns cu 3 minute inaintea lui Marian si l-am anuntat ca am decis sa opresc competitia si ca el este castigatorul si sa coboare incet pe sosea. La 2 minute ajunge si Andrei Ianos. Intre timp ajunge si Feri pe 4. Il intreb cum a fost si imi spune ca traseul a fost super si marcajul bun si nu au fost probleme de organizare pe traseu. Nu-mi venea sa cred, a fost bine. Dar furtuna incepuse din nou si mai puternic. Pe 9 si 10 ajung aproape in acelasi timp Marius si Gheduzzi. Marius avea pana iar Gheduzzi era intr-o stare foarte nasoala. L-am ajutat sa coboare pana la masina. L-am infasurat in parasolarul de aluminiu si apoi intr-un cearceaf, intre timp a venit in masina si Marius. Cei 2 politisti au stat in permanenta afara sa dirijeze chiar daca aveau doar o camasa pe ei. Am chemat baietii de la Salvamont si au venit prompt sa-i ajute pe cei doi.
Stiam ca doar 10 au trecut de PA2. Iar grupul celor de la stana mai au pana ajung. Am chemat inlocuitori i sa vina cu ceai si paturi si am plecat spre finish. Aici am ramas surprins cand rand pe rand eram felicitat.
M-am intalnit cu dl Mihutescu caruia i-am cerut un autobuz pentru cei care au abandonat si erau jos la pestera. In scurt timp sosise autobuzul.
Ma anunta salvamontul ca toti concurentii sunt bine si nu mai este nimeni pe traseu. Interviuri la televiziuni, ziare, radio.
Oh am reusit!

A urmat tocanul si premierea.

Ce greu a fost, dar frumos :) !

Multumesc familiei (familia fiind : sotia, baiatul meu, bunici, parinti, socri, frati, surori, cumnati, veri, unchi, matusi, nepoti, fini, prieteni cu toti au avut un rol (ba chiar mai multe) in desfasurarea competitiei), sefului Salvamont Gorj Sabin Cornoiu, presedintelui Consiliului Judetean Ion Calinoiu,  comisar sef de politie Gorj Viorel Caragea, primarului Baia de Fier Constantin Mihuţescu, Bogdan Panait pentru afis,banner,diplome, domnului Panescu - Panoramic Ranca, Catalin Mitroi - Teleschi Ranca, Ovidiu Simen, sponsorilor, partenerilor media, politistilor de pe traseu, baietilor de Salvamont( in special Coco, Claudiu si Carlos), Cristi Galma, Dan (MTB Defileul Jiului) daca am uitat pe cineva imi cer scuze.

Si inca ceva, in amintirea bunicului meu care a plecat  luna trecuta dintre noi (caruia i-a placut asa de mult sa traiasca in natura, sa mearga cu bicicleta, sa calareasca) am avut pregatita o diploma speciala Stan Dima pentru cel mai in varsta participant. Dar pentru ca emotiile ar fi fost prea mari i-am inmanat diploma mai tarziu domnului Jipa.
Va multumesc pentru participare, pentru vorbele frumoase de dupa concurs si de aici de pe forum.
Paul Dragan

Urmeaza cat de curand pozele.